京都の夢の中で

Tjohej! Har inte skrivit något på sjuuuuuuuukt länge så tänkte att idag kanske kunde vara läge ett bidra med ett.
Är för tillfället extreeemt omotiverad på att plugga, gjorde tenta idag och hoppas att det trots allt gick bra. I min desperation för att undkomma matteräknandet gick jag och förälskade mig i japan, lärde mig två japanska alfabet, lite grammatik och typ 40 Kanji ( kinesiska tecken , bra att ha! ) , plus att jag läst igenom samtliga hemsidor och bloggar om ämnet. Så nu är jag superduperpepp på att åka och läsa japanska och en konst / design kurs på ett superfint universitet i Kyoto, typ en av japans finaste städer. Jättevälbevarat, fullt av geishor och säkert samurajer och ninjor också om man letar noga. Det är såklart jättedyrt men tänker såhär, att jag jobbar jobbar jobbar jääättemycket och tar lite lån så går det nog. Bra grej att ha på cv:t , att kunna japanska. Tänkte typ åka nästa år isåfall, kanske åka dit och turista lite först och checka läget. Vad tror ni? Asbra, sjukt tokigt??
Inga bilder är mina, såklart. Lite fina naturbilder från Kyoto, en Geisha och en random samurajfajt. Jag är faktiskt riktigt taggad!

Min lilla Puss-samling!
Postat av: missniss

du borde göra det! väldigt "du". och det ser ju liksom awesome ut.

dessutom: uppdatera! älskar att läsa din blogg.

2012-02-21 @ 21:01:19
Pussarens blogg: http://2cool4ablog.blogspot.com

Pussa mig här!

Älskling, vad heter du?
Klicka i rutan och se vad som händer!

Din mejl (Jag tänker mejlbomba dig om du skriver något här.)

Din fina bloggjävel? :)<3

Pussa mig!

Trackback
RSS 2.0