Senare

Saker jag vill göra:
Åka till New York
Åka till Australien
Spela i ett band
Springa under körsbärsblommor i Japan
Dyka i korallrev i Thailand
Festa på chalmers
Få saker gjort och slippa känna att jag vill ha gjort det sen?
Och andra sidan är det inte så farligt att göra det sen. kanske. hm.

Min lilla Puss-samling!
Postat av: you know hwo

åh hej tjena clara, vilken sjuukt snygg blogg du har!! tyvärr jobbar jag inte kvar hos tanten med positiva texten på kylen, annars hade jag lätt snott med den åt dig. nu får du nog nöja dig med en printscreen eller liknande. kram och lycka till med basåret!

2011-09-08 @ 00:03:09

Pussa mig här!

Älskling, vad heter du?
Klicka i rutan och se vad som händer!

Din mejl (Jag tänker mejlbomba dig om du skriver något här.)

Din fina bloggjävel? :)<3

Pussa mig!

Trackback
RSS 2.0