E/T = W ( som fan )

För er som inte vet hoppade jag av chalmers, fick värsta jobbet på ica , ångrade mig och hoppade på chalmers igen under loppet av cirka sidådär fyra dagar. Från att vara helt övertygad om att jag absolut inte ville plugga matte och fysik i ett år till att bli 100% motiverad till att göra vad som helst utan att sortera bönor i tomatsås i rader.  Kanske var det det jag behövde. Få lite kontrast och perspektiv och övertala hela min bekantskapskrets om att det var rätt att hoppa av, för att sedan hoppa på igen endast för min egen skull. Det är i princip bara jag som förstår varför jag fortsätter plugga, resten tycker jag är dum i huvudet eller allmänt störd. Men det kanske jag är, och det känns bra!
Det blev en liten tävling för mig själv också. Jag kan inte ge upp såhär lätt. Liksom, har jag väl bestämt mig för något så får jag fasen se till att klara det . Nu jävlar. Nu jävlar ska jag bli BÄST på fysik. Det är svårt. Sjukt svårt. Liksom, ibland fattar jag INGENTING utan krydd. Men jag tänker förstå. Igår - Lördag = fysikplugg tio timmar i sträck. Måste seriöst vara pluggrekord i kvadrat. Nu kör vi!

Min lilla Puss-samling!
Postat av: johannnaaaaa

omg

bestämde mig för att hoppa av

tog massa tider på jobb

insåg att jag inte ville jobba

och gick tillbaka till kursen



ser ett mönster hos oss?

2011-09-18 @ 22:08:36
Postat av: sandro

jag är stolt över dig, du såg vad du ville :D:D:D

2011-09-19 @ 11:11:10

Pussa mig här!

Älskling, vad heter du?
Klicka i rutan och se vad som händer!

Din mejl (Jag tänker mejlbomba dig om du skriver något här.)

Din fina bloggjävel? :)<3

Pussa mig!

Trackback
RSS 2.0