Noomi

...Var så sjukt snygg på senaste Elle-omslaget att jag bestämde mig för att måla av henne! Här har ni resultatet!
Den är väl egentligen inte färdig, men tror aldrig den kommer bli det. Kan sitta i timmar och ändra på detaljer ingen annan ändå skulle lägga märke till. så, oh well, får vara nöjd!
Har varit sjuk hela dagen, börjat se säsong 6 av dexter ( !!! åh vilken saknad ) sett  Hanna ( nån tjej som har vuxit upp i "finlands vildmarker "  och har ihjäl typ hundra pers . rätt bra faktiskt ) Och typ försökt plugga men inte lyckats. Målat istället, sånt är kul!
puss

Min lilla Puss-samling!

Pussa mig här!

Älskling, vad heter du?
Klicka i rutan och se vad som händer!

Din mejl (Jag tänker mejlbomba dig om du skriver något här.)

Din fina bloggjävel? :)<3

Pussa mig!

Trackback
RSS 2.0