Regndisigt

Tänk om jag skulle ta och börja uppdatera regelbundet. Typ jätteofta och dela med mig av allt jag tänker och gör?  Har suttit och funderat på varför man fortsätter gå ut fast man allt mår bajs dagen efter. Jag är trött, hungrig, håret är rufsigt och upproriskt och det regnar utomhus. Vad gör man egentligen med en dag som denna? Ingen jävla aning. Vet iallafall att jag måste tvätta kläder och koka grönsaksoppa. Eller koka käder och tvätta grönsakssoppa. Gör man väl lite efter tycke och smak.

Min senaste leverans från biblioteket, efter att ha lämnat samma mängd böcker. Vet inte vart ifrån min plötsliga intensiva läsmani kommit ifrån.  Precis läst ut Angels and Demons, nu står snabba Cash på tur! För de som bryr sig. Har ju aldrig tid att läsa annars, så det är väl på sommaren man har chansen. Frukost nu.

Min lilla Puss-samling!

Pussa mig här!

Älskling, vad heter du?
Klicka i rutan och se vad som händer!

Din mejl (Jag tänker mejlbomba dig om du skriver något här.)

Din fina bloggjävel? :)<3

Pussa mig!

Trackback
RSS 2.0