här och här

Jag har varit hemskt dålig på att uppdatera min blogg, jag medger det och jag ber ödmjukast om ursäkt. Men, åh andra sidan, jag har haft en rätt bra ursäkt. men inte nu längre, för nu är jag en fri kvinna och i en månad kan jag göra precis vad jag vill. Det vill säga, jag kan festa hela natten och vara bakis och slösa bort en hel dag med gott samvete, kan baka lussekatter dricka glögg och julmysa, kan shoppa massa fina saker, måla min tredje vägg, vara med min mysisar , se hela säsong sex av dexter, gå på jul på liseberg, sjunga, skriva meningslösa saker och bara sådär helt allmänt njuta av livet. för att det är det man gör när man är fri, ledig och utan tvång. Tänk att det var allt som behövdes för att jag skulle börja känna mig som vanligt igen, inte sådär tråkig och konstig och stressad och främmande jag varit de senaste ... månaderna? Jag ber om ursäkt för det, ta det inte personligt. När man inte har nåt att göra älskar man livet. ett tag, tills man tappar motivationen och segheten tar över. så får det inte bli, ska ha projekt! Söka jobb ska göra, till sommaren. Annars bara leva livet. Jag vill utomlands, nån som vill med? sista minuten typ? till nåt varmt land? packa väskan så åker vi när chansen kommer. bara sådär! det blir fint. 

Föresten, läste världens bästa bok, elva minuter av paolo cohelo. Allt är så sant som han skriver, kände typ igen mig i allt, förutom det där med att vara prostituerad, det kanske inte helt var min grej. Läs den. Och veronica bästemmer sig för att dö, också vansinnigt fin bok, som liksom får en att att vilja leva, lite mer. Dagens tips.
Puss! 



Min lilla Puss-samling!

Pussa mig här!

Älskling, vad heter du?
Klicka i rutan och se vad som händer!

Din mejl (Jag tänker mejlbomba dig om du skriver något här.)

Din fina bloggjävel? :)<3

Pussa mig!

Trackback
RSS 2.0