Tveksamt

Jag lever ett tveksamt liv just nu. Men liksom helt serri, vad gör jag egentligen? Sover till tolv, svälter för att jag inte har någon mat i kylen, är fruktansvärt trött ända fram tills jag rycker upp mig, borstar bort eventuella smulor från köksbordet, går till jobbet, jobbar i fyra timmar och kommer hem efter fem, tänker att jag borde gå och lägga mig för att orka upp i tid nästa dag så jag hinner hitta på något och sätter mig istället framför datorn och tänker att ja jag kan ju spela in EN låt iallafall men tröttnar och börjar på minst sju och döööör av hunger och tänker jag måste verkligen gå ner till ica och köpa en grillad kyckling men nä jag orkar ju inte det och min cyckel är sönder det blir nudlar istället och så oj, klockan är två på natten ica ändå inte öppet, går och lägger mig, vaknar en gång i timmen och känner mig som en zombie dagen efter och får ännu mindre gjort. Claras liv utan rutiner. funderar på om det är en sån super idé att inte plugga nästa år iallafall. Isåfall måste jag göra värsta schemat. Ta tag i mitt liv. Få saker gjort. Allt det där. För nu vet jag väl inte riktigt om det är så här det ska vara.

Min lilla Puss-samling!

Pussa mig här!

Älskling, vad heter du?
Klicka i rutan och se vad som händer!

Din mejl (Jag tänker mejlbomba dig om du skriver något här.)

Din fina bloggjävel? :)<3

Pussa mig!

Trackback
RSS 2.0