Mitt förvirrade liv noir


Såhär ser jag ut nuförtiden, fast mestadels minus den där "trying to be sexy" minen i fejset. Det är ett problem jag har, jag kaaan bara inte ta normala bilder på mig själv. Jag posar automatiskt. Jag kan inte låta bli, helt omöjligt. Men det är ju så ni känner mig, så tänker lite: shiiiit samma.  Jag är numera förvirrad och plågad av ååååårets beslutsångest. VAD SKA JAG GÖRA MED MITT LIV . Ingen vet, minst jag. Jo, några vet, och aldrig så angelägna att övertala mig, men det är ändå viktigt att jag gör det för mig, mig mig mig. Det som jag vill. Inte slösa bort år på sånt som är värdelöst, bara för att det ser bra ut på pappret. För att det låter bra att säga, till de personer som bryr sig. Ni tror att jag ger upp, men ni har fel. Varför skulle jag ge upp, va? Har jag gjort det hitills? ar jag inte kämppat, haft ambitioner? Jag måste bara få perspektiv. Se nytt, se utanför ramarna. Inte ta allt för givet, inte leva vidare med mellanmjölk och gratis sjukvård och tro att det inte finns något annat. ger man upp. I´m not a giveupper. See? Vill bara leva lite, komma bort härifrån, hejdå Sverige, kanske ses sen. Kanske inte. Vi får se. Flyg flyg.

Min lilla Puss-samling!

Pussa mig här!

Älskling, vad heter du?
Klicka i rutan och se vad som händer!

Din mejl (Jag tänker mejlbomba dig om du skriver något här.)

Din fina bloggjävel? :)<3

Pussa mig!

Trackback
RSS 2.0