Inspiration






Har jag inte sagt att jag alltid velat se ut som en mangafigur? Med rosetter i håret, superfluff, söta klänningar, tyllkjolar och knästrumpor? Tjejen till vänster, helt fantastiskt. Om jag var japan skulle jag se ut så.
Inte håret kanske, men outfiten! Omg!
Nu vågar jag tyvärr inte gå klädd sådär offentligt, och det skulle strida mot min "Jag orkar inte vara söt-policy" ganska rejält! Men nu vet ni att jag har en inre önskan.
Och skulle jag någongång bli designer, så skulle mina kollektioner definitivt inspireras av det där.
Ni vet att det är så jag, innerst inne!

Min lilla Puss-samling!
Postat av: Emma

Jag känner på mig att du skulle passa jättebra i den stilen, lite Clara över den liksom :D

2009-06-18 @ 00:33:06

Pussa mig här!

Älskling, vad heter du?
Klicka i rutan och se vad som händer!

Din mejl (Jag tänker mejlbomba dig om du skriver något här.)

Din fina bloggjävel? :)<3

Pussa mig!

Trackback
RSS 2.0