Crystal Castles! ... Igen.


Tusan också , jag har blivit beroende av ytterligare en CrystalCastles-låt.
Jag fick känslan alldeles nyss, för ungefär en timma sedan, och sen dess har jag spelat den om och om igen.


Vanished.


Räckte det inte med förra veckans knarkobjekt Untrust us, med 40 spelningar på tre dar?


Untrust us


Linnea har också gjort som jag och knarkat CC, men med låten Crimewave

Crimewave





Riktigt bra! Rekommenderar STARKT.


Crystal Castles (även CC) är ett kanadensiskt band som är baserat i Toronto och består av Alice Glass (sång) och flerinstrumentspelare Ethan Kath (synthesizer och trummor). De spelar experimetalelektro med starka 8 bit influenser, vilket innebär att låtarna innehåller ljud liksom musik från de gamla 8-bitars konsolerna. Bandet är huvudsakligen känt för sina skeva och mörka låtar vars unika anda förstärkas av Glass sång som kan byta mellan lätt och oskyldigt till ett högt skrik. -  Last fm.

Min lilla Puss-samling!

Pussa mig här!

Älskling, vad heter du?
Klicka i rutan och se vad som händer!

Din mejl (Jag tänker mejlbomba dig om du skriver något här.)

Din fina bloggjävel? :)<3

Pussa mig!

Trackback
RSS 2.0