Crossing The Rubicon

Jag kollade runt lite på spotify, och upptäckte då till min stora glädje att ett av mina favoritband The Sounds har släppt ett nytt album : Crossing The Rubicon.
Det visste jag iförsig redan, men nu har det alltså släppts på spotify!
Lycka!

Klicka här för att lyssna



Det svenska bandet The Sounds var senast aktuella med albumet Dying to say this to you , som innehåller många kära favoriter. Bland annat Ego och Painted by numbers.

Efter att ha lyssnat igenom det senaste albumet kan jag inte riktigt bestämma mig för om jag tycker om det eller inte. Självklart njuter jag av det efterlängtade TheSounds soundet , men helhetsintrycket av skivan är lite småmesig. Lite sådär, hej nu kör vi ihop ett album lite snabt, fansen väntar ju faktiskt- känsla.
Jag kan inte bestämma mig riktigt. Första låten, No one sleeps when I am awake , får trots allt riktigt bra betyg, men resten av skivan gör mig faktiskt lite besviken.
Men kanske blir det bättre desto mer man lyssnar på den. Jag tror trots allt jag ska köpa skivan. Måste ju lyssna in mig på den lite mer!


No one sleeps when I am awake




Men trots allt får skivan 3/5 ostar!







Min lilla Puss-samling!

Pussa mig här!

Älskling, vad heter du?
Klicka i rutan och se vad som händer!

Din mejl (Jag tänker mejlbomba dig om du skriver något här.)

Din fina bloggjävel? :)<3

Pussa mig!

Trackback
RSS 2.0